URBAN CHAMPION is een vechtgame die in 1984 door Nintendo is uitgebracht. Kerels vechten het uit, vuist tegen vuist, om de titel "Urban Champion" op hun naam te kunnen zetten! Neem deel aan de gevechten, deel rake klappen uit en ontwijk andermans klappen. Je kunt de game ook met een tweede speler spelen.