"X MULTIPLY" is een schietgame die in 1989 werd uitgebracht door IREM. Wetenschappers hebben ontdekt dat de mysterieuze sterfgevallen onder de kolonisten in het Stun Star-stelsel zijn veroorzaakt door een invasie van parasitaire, microscopisch kleine aliens.
Ze krimpen de Microscopic Fighter X-002 om deze in te brengen in de lichamen van de slachtoffers. Maak handig gebruik van de drie tentakels aan het schip voor aanval en verdediging en vernietig de micro-aliens!