Maak kennis met meer dan 35 onbevreesde helden, die diverse rollen kunnen vervullen. Tanks, Assassins, Mages, Support, Warriors, Marksmen, ze zijn er allemaal. Vorm het ultieme team met je vrienden om je tegenstanders online* in de pan te hakken in real-time gevechten!
In deze game zitten First Blood, Double Kill, Triple Kill en alle elementen waar MOBA-fans van smullen. Ontdek diverse spelstanden, waaronder 5v5, 3v3, 1v1 en de unieke spelstand Hook Wars. Daarin stel je je vaardigheden op de proef en moet je jezelf bewijzen als een ware kampioen!