Arise: A Simple Story - Definitive Edition
Manipuleer de tijd, los puzzels op en geef de omgeving een nieuwe vorm terwijl je je verder begeeft in de bitterzoete herinneringen van een vorig leven. Een verhaal over geluk en tegenspoed, vreugde en verdriet. Een verhaal dat we allemaal eens zullen meemaken.
Betreed de prachtige wereld van gevoelens en herinneringen tot leven gebracht door getalenteerde vormgevers van Piccolo Studio. Ontdek de innige magie in je persoonlijke, alledaagse strijd dankzij de gevoelvolle muziek en schitterende vormgeving in het spel.
Controleer de tijd en wijzig je omgeving, van het verschuiven van enkele seconden tot hele seizoenen. Je kunt de tijd versnellen, terugzetten of stilzetten om herinneringen te herleven en obstakels te overwinnen.
Nodig een tweede speler uit om samen van de reis te genieten en je te helpen de tijd te beheren. Dankzij de boeiende en eenvoudig te leren stijl van Arise kan iedereen voluit genieten van het ontroerende verhaal.