Arranger: A Role-Puzzling Adventure
Arranger: A Role-Puzzling Adventure vertelt het verhaal van Jemma, een buitenbeentje in een klein dorp dat zichzelf probeert te vinden. Buiten de beklemmende knusheid van haar dorp vindt ze een inspirerende wereld die wordt geregeerd door angst en een vreemde, onwrikbare 'statische' kracht. Kan ze een cultuur van stilstand doorbreken en een plek voor zichzelf vinden?
De gameplay speelt zich af op een uniek, verbonden 'grid' dat zich over de hele wereld uitstrekt en dat bewegen, verkennen en vechten op een handige manier samenbrengt. Als Jemma beweegt, beweegt de wereld met haar mee. Dit zorgt voor een speels gevoel van chaos en een aanhoudende stroom van kleine, doordachte puzzels die spelen met het centrale spelconcept.