De toekomstoorlog
Deze hardcore mecha-game uit de jaren 90 was alleen verkrijgbaar in Japan, tot nu! Assault Suit Leynos 2 komt eindelijk naar het westen, in het spoor van Assault Suit Leynos en Assault Suit Valken. Nu verbeterd met nieuwe functies en verbeteringen die het spelgemak vergroten. Stap in het pak en trek weer ten strijde!
In het jaar 2123 heeft de Xenes Federation een grootschalige oorlog ontketend tegen de Republic of Sanlar. Eén jaar nadat de strijd is uitgebarsten, worden Sanlars troepen overweldigd door de militaire kracht van het leger van de Xenes. Om uit deze wanhopige situatie te komen, geeft de president van Sanlar de 12th Special Armoured Corps een speciale missie. Deze eenheid wordt ook de 12th Armoured genoemd en bestaat uit onruststokers en misdadigers, maar ze staan er ook om bekend dat ze zelfs de meest onwaarschijnlijke overwinningen nog uit het vuur kunnen slepen.