Astalon: Tears of the Earth
Behoud je pact met de Titaan des Doods, Epimetheus! Ga als drie unieke avonturiers al vechtend, klimmend en puzzels oplossend een kronkelige toren op, om hun dorp te redden van een naderend onheil!
Drie heldhaftige avonturiers verkennen een post-apocalyptische woestijn op een missie om hun dorp te redden van de wanhoop. Ze ontdekken al snel dat er een duistere, kronkelige toren is opgedoken uit de diepten van de planeet, die de sleutel lijkt te bevatten tot hun overleving. Om te verzekeren dat ze zullen overwinnen heeft een van hen een geheim pact gesloten met de Titaan des Doods, Epimetheus, wat hen toestaat om te reïncarneren tot de missie volbracht is. Maar wat heeft het lot in petto voor de helden en hun dorp?
Astalon: Tears Of The Earth is een actie-platformer die plaatsvindt in een stervende wereld waar het leven wreed is, maar de dood een opstapje kan zijn naar de overwinning! Gebruik de unieke skills en wapens van Arias de krijger, Hyuli de boogschutter en Algus de tovenaar om de mysterieuze toren te overwinnen en de antwoorden te vinden waarmee jullie kunnen overleven. Slacht gruwelijke monsters af, ontdek krachtige artefacten, los helse puzzels op en bereik met de hulp van een Titaan nieuwe hoogten in de toren. Volg een verhaal over vriendschap en opoffering, en raap de moed bij elkaar om reuzen te verslaan om de zwakken en machtelozen te beschermen. Versterk je team en verander hun lot door de dood met open armen te ontvangen. Ontdek de talloze geheimen van de Slangentoren!