Astor: Blade of the Monolith
Verken de levendige planet Gliese, ooit bewoond door een oud ras, nu de woonplaats van hun intelligente creaties, de Diokek. Na de verdwijning van het oude ras leefden de Diokek in vrede tot kwaadaardige wezens, de Hiltsik, hun nederzettingen verwoestten. In een wereld waarin een sinistere kracht op de loer ligt, moet Astor, een jonge Diokek-krijger, door Gliese reizen om te ontdekken waarom zijn scheppers duizenden jaren geleden op mysterieuze wijze zijn verdwenen, in de overtuiging dat ze misschien de sleutel tot hun redding hebben achtergelaten.
Leer nieuwe aanvallen, vaardigheden en combinaties, ontgrendel magische krachten en verzamel legendarische wapens terwijl je hordes vijanden afmaakt. Vind de weg naar de Monolith, een oeroude structuur met enorme kracht, en ga de confrontatie aan met de bron van het kwaad dat de planeet teistert. Ga jij mee met Astor om de planeet te redden?
Verken de mystieke planeet Gliese en ga op zoek naar een verloren geschiedenis in de majestueuze landschappen vol oude ruïnes en tempels die door eerdere beschavingen zijn achtergelaten. Gebruik je nieuwe runekracht om de geestenwereld te betreden en puzzels op te lossen, geheime doorgangen te onthullen en de antwoorden te ontdekken om de toekomst te redden.
Zet de kracht in van de runezwerm, een oeroude energie waarmee je runekrachten als wapens of hulpmiddelen in gevechten kunt gebruiken. Gebruik geladen aanvallen voor vernietigende finishers, zoals de muurverplettering en het runekanon, of roep krachtige metgezellen, schilden en afleidingen op om de strijd te winnen.
Tijdens je reis ontdek je geleidelijk aan je bestemming. Vind antwoorden op de mysterieuze verdwijning van het oude ras duizenden jaren geleden. Zij hebben de Diodek geschapen, maar welke diepere reden gaat er schuil achter het bestaan van jouw soort? Ben jij, Astor, echt de uitverkorene die redding of vernietiging zal brengen? De geheimen van de oude Monolith bevatten de sleutel tot het antwoord.