Op verkenning in de grote, schitterende wereld Orcanon
Bezoek vijf verschillende steden vol unieke personages en speel meer dan 20 gevaarlijke dungeons uit. Er is meer dan 50 uur aan gameplay met talloze minigames, zoals shoot-'em-ups, een origineel fantasykaartspel en uitdagende omgevingspuzzels.
Ga op in een fascinerend verhaal dat draait om verraad, opoffering en angst. De personages van Astria Ascending bezorgen je een volwassen verhaal met uitgebreide dialogen.
Vecht tegen meer dan 200 verschillende monsters in meeslepende turn-based gevechten. Verzamel legendarische beesten en roep ze op om te vechten terwijl je de kracht opbouwt om de legendarische Cosmo Breaks te gebruiken.
Kies uit acht aanpasbare, fantastische personages met verschillende vaardigheden en stel een heldhaftig team samen dat alles moet opofferen om de wereld te redden. Je hebt de keuze uit 20 klassen en talloze unieke vaardigheden. Geef alles op voor de wereld!
Astria Ascending is hebben gewerkt en is volledig ingesproken in het Japans en Engels, met een handgetekende, traditioneel geanimeerde 2D-wereld en dynamische weersomstandigheden.