Astroblaze DX
Astroblaze is een side-scrolling shoot'em'up spel waarin je je planeet moet verdedigen tegen een buitenaardse invasie. Vecht je een weg door hordes aliens om ontvoerde burgers te redden en je score te verhogen. Upgrade je wapensysteem, verzamel koppelbare satellieten voor je schip, activeer schilden en gooi bommen om de vijand te verslaan. Ontsnap uit schijnbaar hopeloze situaties met de dash-aanval. Dit alles wordt ondersteund door een meeslepende psychedelische ethnotrance-soundtrack die je nauwelijks de tijd geeft om op adem te komen.