Astrune Academy
Ga op een spannende reis met magische meiden in de betoverende wereld van de Astrune Academie! Ontdek het verhaal van aspirant-tovenaars in deze imposante academie in de regio Sternship. Neem deel aan het dagelijks leven van de magische academie, voltooi opdrachten en streef ernaar een bedreven tovenaar te worden. Met een campus vol schoolwinkels, binnenplaatsen en magische verkoopautomaten, ervaar je het ultieme studentenleven.
Als het tijd is voor gevechten, gebruik dan Almacation om mystieke wezens uit te dagen. Beheers je favoriete elementaire magie en maak gebruik van de zwaktes van de vijand. Ontketen de kracht van de Zielbronmagie om toegang te krijgen tot unieke karaktervaardigheden, waardoor je Demonenvrienden kunt oproepen voor tactische gevechten. Terwijl je de verwoeste gebieden van deze mysterieuze wereld verkent, ontdek je geheimen en onthul je de waarheid achter het Verloren Fenomeen dat het land teistert. De Astrune Academie biedt een boeiende mix van magie, groei en avontuur, waardoor het een onvergetelijke ervaring is voor iedereen.