At Sundown: Shots In The Dark is een top-down multiplayer shooter voor maximaal vier spelers waarin stealth een belangrijke rol speelt. Probeer elkaar met even gevarieerde als coole wapens uit te schakelen op diverse maps in zes verschillende zones. Alleen de beste spelers zullen elke ronde domineren en de ultieme uitdaging overleven om bij zonsondergang de top te bereiken!
CHALLENGE MODE OF CO-OP VS. AI – Speel samenwerkend tegen computergestuurde tegenstanders of probeer speciale uitdagingen te voltooien om te oefenen voor je volgende potje.
ZES UNIEKE ZONES MET MEERDERE MAPS – Domineer je tegenstanders op diverse maps, met elk hun eigen lichtmechanieken. Door in level te stijgen, kun je nieuwe zones vrijspelen!