Atelier Arland series Deluxe Pack
De eerste release van de Arland-reeks. Rorona moet voorkomen dat haar Atelier wordt gesloten door het Rijk. Met gebruik van Synthese, Verkenning en Gevechten probeert ze erkenning te verdienen voor het Atelier zodat ze de deuren niet hoeft te sluiten. Ervaar een reeks mogelijke eindes door binnen de tijd een bepaald niveau van erkenning te verdienen en door aan bepaalde voorwaarden te voldoen.
De tweede release in de Arland-reeks. Tijdens haar zoektocht naar haar vermiste moeder verkent Totori de wereld van Arland, samen met haar vrienden. Maak gebruik van Synthese, Verkenning en Gevechten om aan verzoeken te voldoen, een hogere rang te verdienen als avonturier en nieuwe landen te bezoeken.
De derde release van de Arland-reeks. Meruru is de prinses van het kleine landje Arls en is van plan om gebruik te maken van alchemie om de groei van haar landje te stimuleren. Gebruik Synthese, Verkenning en Gevechten om de bevolking binnen de tijdslimiet te laten groeien en de welvaart van het koninkrijk te stimuleren.