Atelier Lydie & Suelle: The Alchemists and the Mysterious Paintings DX
De Mysterious-serie combineert hartverwarmende, alledaagse elementen met buitengewone ervaringen in een wereld vol wonderen.
Tweelingzusjes Lydie en Suelle zijn twee beginnende alchemisten. Op een dag ontdekken ze een mysterieus schilderij en zijn ze plotseling een stap dichter bij hun droom om het beste atelier in het hele koninkrijk te beheren.