Red het Atelier door aan verzoeken van het Rijk te voldoen.
De eerste release van de Arland-reeks. Rorona moet voorkomen dat haar Atelier wordt gesloten door het Rijk. Met synthese, verkenning en gevechten probeert ze erkenning te verdienen voor het atelier, zodat ze de deuren niet hoeft te sluiten. Ervaar een reeks mogelijke eindes door binnen de tijd een bepaald niveau van erkenning te verdienen en door aan bepaalde voorwaarden te voldoen.
Het doel van Rorona is om erkenning te verdienen, zodat ze haar atelier kan redden. Voldoe drie jaar lang aan de verzoeken van het Rijk. Rorona kan voldoende erkenning verdienen met synthese, verkenning en gevechten!