Verken Arland en treed in de voetsporen van je moeder!
De tweede release in de Arland-reeks. Tijdens haar zoektocht naar haar vermiste moeder verkent Totori samen met haar vrienden de wereld Arland. Maak gebruik van synthese, verkenning en gevechten om aan verzoeken te voldoen, een hogere rang te verdienen als avonturier en nieuwe landen te bezoeken.
Tijdens haar zoektocht naar haar moeder wordt Totori een echte avonturier. Om nieuwe werelden te bezoeken moet ze avonturierspunten verzamelen en een hogere rang behalen. Je kunt punten verdienen in gevechten, tijdens verkenningstochten en door missies te volbrengen. Met deze punten kun je een hogere rang behalen en je avontuur in nieuwe werelden voortzetten.
Door nieuwe gebieden te betreden zul je nieuwe aanwijzingen naar de verblijfplaats van Totori's moeder vinden. Daarnaast moet je een goede band opbouwen met de vrienden die met je op avontuur zijn gegaan.