Auto Bochten Simulator
Ik heb dit spel ontwikkeld met de hoop om ongevallen die tijdens het nemen van bochten gebeuren, te verminderen. Het is een spel waarin je bochten kunt oefenen bij kruispunten terwijl je een auto bestuurt.
Je voltooit het niveau door veilig een bocht te maken bij het kruispunt en door de poort te gaan. Pas op dat je geen andere auto's of mensen raakt. De schaal van de auto's, gebouwen, mensen en wegen is bijna zoals in het echt, waardoor je realistisch bochten kunt oefenen.
Er zijn twee modi beschikbaar: Rijtestmodus en Simulatormodus. In de Rijtestmodus kun je bochten oefenen op verschillende moeilijkheidsniveaus. In de Simulatormodus kun je de snelheid en verkeersdichtheid van auto's en voetgangers aanpassen om bochten te oefenen.