Welkom in de wereld van de fantastische eilanden!
Awesome Pea is een klassieke run-and-jump-platformgame waarin je je al springend een weg moeten banen door tal van uitdagende levels. Je helpt de gulzige Pea, die bereid is om elke proef te doorstaan zolang er goud te rapen valt. Bereid je voor op gevaarlijke dungeons, een bedrieglijk mooie natuur, verborgen dodelijke vallen en veel, HEEL VEEL munten!