SPELEN OP EIGEN RISICO
Aan het einde van de negentiende eeuw heeft de overheid dit kaartspel verboden, omdat er een duidelijke groei te zien was in het aantal kroeggevechten, echtscheidingen en familieconflicten.
Awkward is de ultieme test om uit te zoeken hoe goed vrienden, stelletjes en familieleden elkaar echt kennen. Spelers moeten in het geheim vragen beantwoorden die steeds ongemakkelijker worden, terwijl hun kameraden proberen te voorspellen wat het antwoord is.
Een potje Awkward kan een heel nieuw licht op iemand schijnen. Ook kun je je antwoorden vergelijken met die van de rest van de wereld. Awkward is na 120 jaar afwezigheid terug en je kunt dit controversiële kaartspel nu als videogame spelen!
De game bevat zowel de originele vragen als geheel nieuwe content die geschreven is door Danny Gallagher (Quiplash, Fibbage 2) en Joanna Haslam (Buzz! Quiz World, It's Quiz Time). Tot wel zes spelers kunnen deelnemen aan de vele spelstanden. Ook kun je in je eentje spelen en proberen te raden welke antwoorden de rest van de wereld heeft gegeven.
Awkward is de ultieme partygame met meer dan 5000 duivelse vragen. Durf jij uit te zoeken hoe goed jullie elkaar echt kennen?