Nu op de Nintendo Switch: een side-scrolling bullet hell-fangame gebaseerd op een van de populairste schietgameseries die uit Japan komen, het Touhou-project!
Vijanden komen vanuit alle richtingen op je af met meedogenloze kogelregens! Vecht terug met een goed getimede Danmaku Rush om je een weg door kogels en vijanden te banen!
Ben je niet zo goed in bullet hell-games? Dat is geen probleem! We hebben een oefenstand voor je waarmee je vechtpartijen kunt oefenen en een tutorialstand die je bij de hand neemt en je de basis van schietgames leert.