De regels zijn bijzonder eenvoudig!
"BATTLLOON is een schattige PvP-game waarin je het tegen je vrienden opneemt. Tot vier spelers kunnen deelnemen!
Duw de andere spelers tegen de stekels om het potje te winnen! Moge de beste ballon winnen!