of neem het op tegen elkaar in de viking vs viking FFA- of TDM-formaten.
WIE IS DE BAAS? Dat ben jij! Een grote, slechte, door een speler bestuurde baas, gaat in tegen een team van Vikingen, elk met speciale vaardigheden. Betreed BOSSGARD, een hectisch 1v2, 1v3, tot 1v5 bossfight multiplayer-spel waarin je je vrienden als THE BOSS mag verpletteren.