In deze futuristische "Lichte Cyberpunk" wereld, waar dieren de mens heeft vervangen, leven bevoorrechtte inwoners onder een beschermende koepel die ze beschermt tegen de omgevende vervuilde lucht die het leven buiten de koepel een ware worsteling maakt.
Brok, een Privé Detective en voormalige boxer, leeft met Graff, de zoon van zijn overleden vrouw. Ook al heeft hij nooit het ongeluk van zijn vrouw kunnen verklaren, kunnen recente gebeurtenissen misschien wat licht werpen op een uitkomst die misschien nog veel meer tragischer is... één die misschien een link heeft met hun eigen bestaan.
Zullen ze de dreigingen doorstaan in deze corrupte wereld en het lot ten ogen zien?