Dit puzzelspel is buitengewoon gemakkelijk te gebruiken en is met grote zorg op maat gemaakt om te worden gespeeld door kinderen van alle leeftijden, vooral de vroege kinderjaren en de kleuterschool. Het bevat verschillende moeilijkheidsgraden zodat het kan meegroeien met je peuter.