Back to Bed is een artistieke 3D-puzzelgame met een twist. Bob valt erg snel in slaap op zijn saaie kantoor en gaat dan slaapwandelen. Gelukkig heeft Bob in zijn onderbewustzijn een beschermer, Subob genaamd. Subob beschermt de slaapwandelende Bob en brengt hem veilig terug naar bed.