Bad Dream: Coma
Bezoek de plek die je wellicht kent uit vorige hoofdstukken van de Bad Dream-serie. Kom oog in oog te staan met bekende wezens in hun nieuwe vorm, of probeer een manier te vinden waarop je ze uit je geheugen kunt wissen en deze droom in een fijn dutje kunt veranderen.