Bad Dream: Fever
Betreed deze nare droom en ga volledig op in de abstracte wereld. Herken hoe je omgeving afbrokkelt en pas jezelf constant aan. Wees op je hoede. Het kwaadaardige virus ligt overal op de loer. Vermijd de inkt en alles zou in orde moeten komen.