Bad North is een wonderlijke maar brute tactische roguelite. Verdedig je idyllische eiland tegen een invasie Vikingen, terwijl je de wanhopige uittocht van je volk leidt. Bestuur je trouwe onderdanen en gebruik het tactische voordeel van de unieke vorm van elk eiland.
Deze game is wonderbaarlijk bruut en heeft prachtige procedureel gegenereerde eilanden en aandoenlijke soldaten die worden blootgesteld aan de gruwelijkheden van oorlog. Je hebt de leiding over de veldslagen en geeft commando's aan je soldaten die hun best doen om ze in het heetst van de strijd uit te voeren.
Ook is Bad North zowel toegankelijk als diepgaand. De simpele besturing voor de dynamische gevechtssimulaties zullen bij nieuwkomers goed in de smaak vallen, terwijl ook veteranen genoeg uitdaging kunnen beleven.
Blijf strijden, krijgers. Doe het niet voor macht, rijkdom of eer, maar voor de hoop om de vrede in Bad North te herstellen.