Reis door een magisch landschap en ontrafel het ene na het andere mysterie.
Baldo: The Guardian Owls zit vol met uitdagende puzzels om op te lossen en weelderige gebieden om te ontdekken.
Doorkruis deze betoverende open wereld als Baldo, en ontmoet vele eigenzinnige en onvergetelijke personages, terwijl je de cryptische voorspelling probeert te ontcijferen om het lot te dwarsbomen.
Ga op een excentriek en spannend avontuur, ontdek nieuwe steden en ontmoet de eigenaardige inwoners. Vecht tegen krachtige vijanden, vind de verborgen tempels en verzamel magische voorwerpen om krachtige nieuwe wapens vrij te spelen, of om de talloze geheimen van dit vreemde land aan het licht te brengen.