Welkom in Flamingos Creek, een spookstadje dat slechts eens in de 25 jaar verschijnt in Albatros Road. Een plek die alleen in nachtmerries voorkomt!
In dit tweede hoofdstuk van Baobabs Mausoleum volg je het avontuur van onze FBI-agent Watracio Walpurgis. Hij heeft als doel om te ontsnappen uit Flamingos Creek.
Ontdek het stadje 's nachts en overdag. Ondervraag de inwoners en wees 's nachts op je hoede. De Ovnifagos houden je in de gaten!