Baron of Blood
Baron of Blood is een 2D pixel art platformgame waarin je je een weg moet vechten door talloze levels. Verzamel munten om krachtige voorwerpen te kopen die je helpen tijdens je avontuur.
Je kunt 24 verschillende levels en eindbaasgevechten verwachten in 5 verschillende zones, die spannende en gevarieerde gameplay bieden. Verborgen diamanten en verschillende prestaties houden je bezig, zelfs nadat je het spel hebt uitgespeeld.