Barry the Bunny is een uitdagend 2D-platformspel over een konijn dat houdt van wortels en bruggen bouwen!
Verken prachtige 2D-landschappen en help Barry niet alleen lopen en springen maar ook items verzamelen en ze te gooien om elk level uit te spelen. Barry reist door 4 verschillende werelden en verslaat vijanden, overwint gevaarlijke vallen, bedwingt uitdagende platformlevels en verzamelt genoeg hout om nieuwe bruggen te bouwen!