Battle Chef Brigade
In het fantastische koninkrijk Victusia staan de leden van de vooraanstaande Battle Chef Brigade bekend om monsters vakkundig uit te schakelen en deze in overheerlijke gerechten te veranderen! Maar een lid van deze brigade worden is niet gemakkelijk: koks uit heel Victusia moeten strijden voor hun plekje in een zinderende competitie.
Volg twee deelnemers, Mina en Thrash, op hun weg door het toernooi. Om Brigadier te kunnen worden zul je met combo-aanvallen op monsters moeten jagen en je vers gevangen ingrediënten in puzzel-achtige kookuitdagingen verwerken tot winnende gerechten die worden voorgezet aan de juryleden. En alles in een race tegen de klok!