Battle Hunters
Vecht tegen verschillende soorten verachtelijke wezens en monsters, terwijl je je een weg baant door de verschillende regionen van het koninkrijk. Van het Grote Woud, bewoond door sluwe kobolden en houthakkers, tot de hoge Cliffs of Desolation, waar gemene waterspuwers en onstuitbare stenen golems je in de weg staan. Ontmoet moedige en krachtige helden vanuit het hele land, en sommigen van ver achter ruimte en tijd. Allemaal brengen ze hun eigen unieke krachten, spreuken en vernietigende wapens mee naar het gevecht. Tovenaars, krijgers, draken en demonen, samoerai en tovenaars wachten allemaal op de reis en zijn klaar om de strijd aan te gaan.
Battle Hunters biedt een uniek gevechtssysteem dat strategische beheersing van je helden combineert met real-time actie. Implementeer speciale vaardigheden, gebruik voorwerpen om je in leven te houden en kies wanneer je wilt aanvallen, verdedigen of rennen. Iedere keuze die je maakt, kan het verschil maken tussen de nederlaag en de overwinning. Een avontuur ingericht in de stijl van de oude klassiekers, met een nieuwe aanpak van gevechten, karakters en krachten.