Battle Kid: Fortress of Peril
Nadat je hebt ontdekt dat er op het eiland een super-geheime superrobot wordt gebouwd, reis je af naar een high-tech fort in een poging om te voorkomen dat dit wapen ook echt gemaakt gaat worden.
Navigeer door verschillende sectoren van het fort en vecht tegen zijn bewoners terwijl je verschillende gevaren trotseert in deze authentieke retro-parel.