Battle of Kings
Lang geleden was het land der vier eilanden in twee koninkrijken verdeeld. Jij ontving het ene en het andere werd aan je neef Marcus overhandigd. Onder jouw heerschappij leefden de mensen in jouw koninkrijk een vredig en welvarend bestaan. Maar tijd is nu voorbij ... Je gierige neef is namelijk samen met de duistere tovenaar Arfael van plan om jouw rechtmatig verkregen landen te veroveren. Verdedig je tegen zijn aanvallen op je strategische basissen en maak korte metten met hem in het finalegevecht.
Trek muren op, versterk je torens, verbeter je leger en wees een goede koning in dit klassieke torenverdedigingsspel gecombineerd met 1 tegen 1 gevechten in de wereld van 'Battle of Kings'!