Bear With Me: The Lost Robots
De donkere episodische wijs-en-klik avonturenserie Bear With Me is terug! Dit is Bear With Me: The Lost Robots - een geheel nieuw prequel-hoofdstuk met Amber's broer Flint en de botte detective Ted E. Bear.
Betreed de ruige en rumoerige onderwereld van Paper City en ontdek nieuwe personages en de rijke geschiedenis voorafgaand aan de gebeurtenissen van de eerste 3 afleveringen van Bear With Me.
Donkere verhoren, sarcastische gesprekken en uitdagende puzzels wachten onze helden bij het verzamelen van aanwijzingen om een groter, meer sinister mysterie op te lossen. Met een sfeervolle soundtrack, een uitgebreid verhaal en een uniek getekende 2D-geanimeerde vormgeving, geaccentueerd door een indrukwekkende film noir-stijl, neemt Bear With Me spelers mee op een tumultueuze reis die het lot van onze hoofdpersonen zal bepalen.