Beat 'Em Up Archives (QUByte Classics) is een verzameling van twee beat 'em up klassieke games: Iron Commando en Legend, beide uitgebracht in de jaren 90'.
In Iron Commando neem je de controle over Jake, een soldaat, of Chang Li, een vechtsportmeester, in je zoektocht om G.H.O.S.T. van het vangen van een radioactieve meteoriet in een vechtpartij.
Legend is een side-scrolling beat 'em up-game in arcade-stijl waarin spelers de controle over Kaor en Igor overnemen door zeven fasen in totaal verschillende thematische sets in het koninkrijk Sellech, met als hoofddoel het verslaan van de corrupte zoon van de koning van het land , Clovis.