Muziek en intense actiegameplay komen samen in Beat Souls, een snelle ritmegame waarin je obstakels moet ontwijken en zielen moet verzamelen om stijlvolle combo's te maken op weg naar de topscore! Schakel de Ritme Yokai uit, laat geweldige dansbewegingen zien en geef een geweldig optreden! De schattige en kleurrijke animebeelden in combinatie met een neon cyberpunkstijl zorgen voor een unieke uitstraling van Beat Souls, terwijl je door de opzwepende soundtrack steeds weer terugkomt voor meer!
Krijg de elegante dans van ontwijken en springen onder de knie om inkomende obstakels te ontwijken terwijl je tegelijkertijd je “Otomo”-kameraden beweegt om zielen te verzamelen. Maar pas op! Als je Noise raakt, raak je uit de maat, wordt je combo gereset en raak je uithoudingsvermogen kwijt. Als je geen uithoudingsvermogen meer hebt, is het 'game over'. Vecht je een weg door 30 levels met aanpasbare moeilijkheden als de legendarische Shrine Maiden Mikoto, die het unieke vermogen heeft om via dans met Yokai te communiceren! Heb jij het in je om de Noise te overwinnen?