Before I Forget
Verken het heden om het verleden te ontdekken in een kort verhaal over liefde, verlies en een bijzonder leven.
Dit verhaal speelt zich af in een wereld waar herinneringen waarig worden en constant vervagen. Een spel over dementie en wat er gebeurt als je je niet kunt vasthouden aan wat je in je leven gedaan hebt of aan de mensen waar je van houdt.