Behind The Screen
Behind The Screen is een spannende puzzel-actiegame. De game speelt zich af in Taiwan in een tijd waarin het internet nog niet gebruikelijk was. Je volgt het leven van 'een bepaalde moordenaar' en gaat op zoek naar de verborgen waarheid.
Tijdens zijn bewogen kinderjaren, waarin het onmogelijk was om dromen van de realiteit te onderscheiden, begon de wereld er griezelig en fantastisch uit te zien.
Heeft de jongeman, die op die dag 'een zekere moordenaar' werd en die nog steeds weerstand bood, er iets aan gehad?