Best Month Ever!
Neem deel aan een achtbaan van emoties met Louise die een roadtrip van haar leven maakt door de late jaren 1960 in de VS en probeert haar zoon Mitch te laten zien hoe hij moet navigeren in de vaak wrede moderne wereld.
Goed van slecht onderscheiden is nooit gemakkelijk geweest, zeker niet als je een alleenstaande moeder van achter in de 20 bent met een pientere 8-jarige onder je hoede. Elke keuze die je maakt in de cruciale momenten die we allemaal kennen, kan ons leven in een fractie van een seconde voorgoed veranderen, invloed hebben op wat voor persoon Mitch zal blijken te zijn en welke waarden hem zullen leiden als hij eenmaal zijn eigen man is geworden.
Vind aanwijzingen waarom Louises leven is wat het nu is, neem cruciale beslissingen waar geen ander sterk genoeg voor is en laat Mitch zien wat hij moet zien zodat hij onafhankelijk wordt, suave en dapper genoeg om de dag te veroveren.
Jouw beslissingen zijn ECHT belangrijk! Om de groei van Mitch als persoon bij te houden, voegt elke keuze die je maakt positieve of negatieve punten toe aan drie belangrijke statistieken: Rechtschapenheid, Vertrouwen, en Relaties. Deze beïnvloeden welk type einde Mitch zal bereiken aan het einde van het spel - er zijn 9 unieke eindes in totaal!
De jaren 60 waren tumultueus in meer dan één opzicht - de Summer of Love, de Vietnam oorlog, de overlevenden en de verliezers van de grote omwenteling in de geschiedenis.
Canned Heat zong "Going Up the Country" terwijl Bob Dylan vroeg "How does it feel" om geen huis te hebben en op straat te leven.
Reis door het land en ontmoet een overvloed aan personages die Louise kunnen helpen of juist kunnen afhouden van haar doelen - inclusief de meest controversiële groepen waarvan velen dachten dat ze allang weg waren.