Betreed de lastige pixelart-dungeons van Betomis, waar je je omgeving zorgvuldig moet bekijken en verkennen om te kunnen ontsnappen. Betomis is een 2D-actieplatformer in retrostijl waarin elke kamer van de enorme dungeon één scherm vol omgevingspuzzels is. Er is beperkt licht. Wapens zijn schaars. Maar dodelijke gevaren zijn er genoeg, van scherpe punten en draaiende zaagwielen tot enge wezens en vleesetende planten.