Between Horizons speelt zich af aan boord van de Zephyr het eerste schip van de mensheid dat op weg gaat naar een andere ster. Je speelt de rol van Stella, die 24 jaar geleden op het schip werd geboren en onlangs haar vader opvolgde als hoofd beveiliging. Duik in het complot achter het incident dat de samenleving van de Zephyr dreigt te verstoren en de missie op het spel zet.
Between Horizons is een modern pixel art-avontuur in 2,5D met vertakkende verhaallijnen die zich afspelen in een halfopen wereld. Het team bij DigiTales heeft veel geleerd van hun eerste game Lacuna en heeft bewezen oplossingen voor ontwerpproblemen van detectivegames toegepast om de speler zoveel mogelijk bij het onderzoek te betrekken. Ondanks het strakke tempo vraagt het betekenisvolle verhaal je om je morele kompas te heroverwegen en moeilijke beslissingen te nemen als de situatie aan boord van het schip uit de hand loopt.