Beyond Border
Help Aki de alligator om zijn weg naar huis te vinden in Beyond Border! Navigeer door vier uitdagende niveaus – van het mysterieuze bos tot de griezelige begraafplaats. Elk niveau brengt nieuwe vijanden en obstakels, zoals kleverige slijmen en gigantische spinnen, die je overlevingsvaardigheden op de proef zullen stellen.
In Beyond Border ben je niet ongewapend. Kies uit een verscheidenheid aan krachtige wapens en torenkaarten om een ondoordringbare verdediging op te bouwen. Koop je favoriete wapens en torens met munten en juwelen die je hebt verzameld van verslagen monsters. Elke toren heeft unieke functies, perfect om vijandelijke golven te decimeren en Aki te beschermen.
Beyond Border biedt een boeiende en actievolle game-ervaring die je niet wilt missen. Bereid je voor om monsters te trotseren, territoria te veroveren en Aki te helpen de weg naar huis te vinden.