Beyond Galaxyland
Beyond Galaxyland is een op klassieke scifi-films gebaseerd RPG-avontuur in 2,5D dat zich afspeelt in de ruimte. Stap in de sneakers van middelbare scholier Doug wanneer hij wordt meegenomen naar 'Galaxyland', een dierentuinachtig zonnestelsel met allerlei planeten. Hij begint aan een epische missie om de Aarde te redden.
Bereid je voor op een buitengewone reis in deze volledig nieuwe interpretatie van de geliefde RPG-avonturen van vroeger. Vlieg door weelderige oerwouden, met neon verlichte steden en cybernetische casino's. Elke nieuwe planeet krioelt van de intrigerende personages, duivelse tegenstanders en vele andere verrassingen.
Beleef de spanning en sensatie van een retro scifi-avontuur in een gloednieuwe draai aan dit bizarre verhaal dat je midden in de actie gooit! Hilariteit, verlies, gevaar en vriendschap, Beyond Galaxyland heeft het allemaal in overvloed en dan nog wat extra, doordrenkt met een oogverblindend laagje neontastische pixels.
Ontdek een kosmische cluster van unieke werelden, elk met eigen missies, omgevingspuzzels en buitenaardse personages, van de door sneeuwstormen geteisterde vlaktes van Arcos tot de tropische jungleravijnen van Erros, en van de van neon knetterende steden in Neo tot de droge zandduinen op Xalm.
Op elke planeet zijn unieke gevaren, maar geen enkel gevaar is groter dan de epische bazen die je tegenkomt op je buitenaardse reizen, zoals kolossale ruimtedraken, vleesetende bloemen en de alwetende bionische kolos Mother Brain.