Beyond Memories - Tale of the Lost Souls
In deze betoverende verhalende vliegsimulatie stap je in de etherische schoenen van een charmante Grim Reaper. De game nodigt je uit om door prachtige, kleurrijke landschappen te zweven vol grillige schoonheid en ingewikkelde details. Terwijl je door de lucht navigeert, is je missie om kooien te schieten en gevangen zielen te bevrijden die hartverwarmende verhalen over hun vorige levens onthullen. Elke ziel voegt een stukje toe aan de puzzel en ontvouwt geleidelijk 11 korte verhalen die een rijk, emotioneel tapijt schilderen. De gameplay is ontworpen om ontspannend en niet-gewelddadig te zijn, en biedt een serene ontsnapping naar een wereld waar ontdekking en verhalen vertellen centraal staan. Verzamel energie om je schoten van kracht te voorzien, verken adembenemende omgevingen en dompel jezelf onder in een reis die vredige gameplay combineert met diep aangrijpende verhalen.