Bezier is een schietspel met twee sticks dat zich afspeelt in een enorme computer diep onder de grond. In dit spel ben je de hoofdpersoon die probeert te ontsnappen uit dit mislukte experiment om de mensheid te redden. Op het eerste gezicht is dit een simpele shooter, maar het onderliggende verhaal gaat over zijn relatie tussen evolutie en God, familie en liefde. Deze thema's stellen vragen bij zijn drijfveren, dwingen hem om onder ogen te zien wat echt is en leiden hem naar verlossing.
De game gebruikt BezierSynth-technologie en neemt daarmee afstand van de meer traditionele rendering ten gunste van een meer vloeiende esthetiek, gedreven door verhaalelementen en spelerinteractie. De soundtrack van 80 minuten is een mix van orkest, synthesizers en diverse etnische instrumenten die het drama begeleidt door de vijftien dynamische gamezones.