Deze bal staat in vuur en vlam!
Big Bash Boom mengt de spanning van T20 cricket met direct toegankelijke arcade-actie. Iedereen kan op elk moment meespelen en de bal als een echte prof raken met Big Bash Boom, een volledig gelicentieerde game met alle teams en spelers van de KFC Big Bash League (BBL) en de Rebel Women’s Big Bash League (WBBL) van dit jaar.