Biker Garage: Mechanic Simulator
Biker Garage: Mechanic Simulator stelt je in staat om een top motorfiets monteur te zijn. Je belangrijkste doel is om de beste monteur te worden die je kunt, met heel veel tevreden klanten.
Je begint je avontuur in een kleine werkplaats aan huis, die je zult moeten laten groeien om de beste motorfietsmonteur ter wereld te worden. Test je motoren op een circuit, controleer de kwaliteit van je reparaties en verbeter de prestaties van je motor met fijnafstelling.
Als je je bedrijf (en je garage) uitbreidt, speel je nieuwe functies vrij zoals het veilingsysteem, racen en meer vaardigheden voor moeilijkere taken.